10 December - 2009

Att vara utan vatten!


Nje inte riktigt men man ska inte använda mer vatten en det viktigaste.
Det är en vattenläcka här i Helsingborg som nu har man fått order om att inte duscha osv.
Men gubben va och hämtade vatten i en vattentank på drottninghög
så vi kunde ha klorfritt vatten till Robins mat osv.
Så nu sover mina barn en svängis tydligen och skönt är det!
Men jag kan inte riktigt slappna av ändå.

Men har iaf fått i mig lite mat så nu funderar jag på att göra nånting men vad?
Får ju inte diska eller tvätta..
Dammsugat har jag redan gjort.
Kanske ska kolla Criminal Minds :)

Ikväll kommer mamma's pojkar och P.H :)
Längtar verkligen!

Kan inte klockan bara bli 20.00 :P

Neh nu orkar jag inte skriva mer!

Hay..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0