4 December - 2009

Gubben snodde kameran :(


Japp ingen kamera hemma idag.. gubben tog med sig den till jobbet för nån konstig anledning..
Så jag får sitta och blogga utan nya bilder idag.
Inte för att jag så speciellt ofta lägger in bilder med mina inlägg men aa shit the same.
Hann ta på min julgran och min ena julstad igår innan john blund kom och tog mig för natten :)






Men nu är det iaf lite julpynt på bloggen.

Funderar på att kanske göra jultema på bloggen men då behöver jag min kära Johans hjälp :P
Då jag är sämst på photoshop.
Ska se om inte han kan va så gullig och hjälpa mig ;)

Jaja vi får se med det..
Idag är det inte mycket på schemat.
Städa och laga mat osv.
Fick hem en ny film idag :)
Bröllopsduellen
Så ska försöka se den nu i helgen med.
Så betyg om dom kommer väl :)

gubben fixa även min dator idag igen :P
Min D hårddisk va försvunnen på dator sen den gick sönder och jag har haft inre panik eftersom
alla bilder på barnen osv ligger på den hårddisken.
Men idag fick han den att komma tillbaka som förr :)
Så nu känner jag pressen av att behöva framkalla alla dessa bilder.
Mappen är bara lite över 9 gb!!
wOOt!
Shit känns som att det kommer bli svindyrt.
Men vi får se om vi ska ta det denna månaden eller nästa.

Ja neh nu blir det till att plocka här hemma!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Johan

1. Har inga bra idéer till jultema

2. dra backup på bilderna till DVD skivor :>

2009-12-05 @ 15:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0