6 December - 2009

Andra Advent



Ja då Söndag och trist väder.
Fortfarande ingen snö :(
Känns som att det blir en grön vinter.
Julstämningen är borta så här på dagarna men på kvällarna blir det bättre.
Igår va första gången för detta året jag drack glögg.
Gott och mysigt!

Idag står det på agendan att vi ska storhandla.
Ser inte fram mot det men det måste ju göras det oxå.
Så snart måste jag sätta mig och skriva en inköpslista.
Och självklart måste jag städa en del idag.
Ovanligt att jag städar... nej :P
Johan tack för kommentaren men då tycker jag att vi slår våra smarta huvuden
tillsammans och kommer på nåt sött :P

Blev ingen film igår heller :(
Blev att vi fastna framför tv:n och låg där och sappa..
Får bli en film idag tycker jag!
Får se hur det blir ikväll.


Jag får väl ta och köra igång så jag blir klar innan vi ska handla :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0