7 December - 2009



En aktiv förmiddag..

Vakande vid halv 9 av att barnen va vakna och självklart skickar jag upp gubben med en smäll på armen :P
Jag ligger kvar i sängen och drar mig :)
Går upp strax efter 9 och förvånas av synen att gubben tvättar!!
OMG!!!! :)
Han tvätta hahaha aldrig ;)
Neh men Robin hade tydligen en bajs incident i morse..
Så han fick ta och tvätta allt utan något val.

Haha aa nog om det nu..
Blev som sagt ingen film igår heller.
Jag är nog sämst på detta med film asså :P
Men jag funderar på att skita i gubben och se den ikväll iaf.
Men kan inte lova nåt.. Ungarna som avgör när jag får ensamtid eller inte.
Hoppas bara dom vill va snälla när det är dags för sängen.

Kollade nyss på P.H från igår.
Missa det totalt igår kväll.
Men åååhh va spännande det är nu :)
Längtar tills ikväll!

Suttit och smällt i mig en hel chokladkaka nu till P.H.
Är jag besatt av denna underbart goda chokladen?
Köper den hela tiden. Jag vill inte ha nåt annat :P




Gjorde rent i Polly's bur i förmiddags och va sur hon va sen :P
Hon fick ett cornflakes paket igår efter vi hade storhandlat.
Så skulle hon då få ett "Hus" som det hette ..
Visst än så länge är det ett "hus" men hon tuggar på det ofta :D



Neh nu tackar jag för mig..
Nu måste min blommor få lite vatten :P

Bye!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0