9 December - 2009

Dålig morgon?


Kan man ju lugnt påstå..Försov oss till dagis och Robin är sjuk.
Igår hade han lite feber men idag feberfri men fortfarande dålig i magen.
Jag hoppas inte febern kommer tillbaka men man vet ju aldrig.
Igår kom vi inte i säng tidigt heller.. som vanligt!
Va lite psykolog åt lite vänner så det tog sin goda tid.
Det är absolut klart att jag gör detta för mina vänner men ikväll måste jag i sängen innan 00 iaf.

Kanske ska ha en vän sovandes på soffan inatt.
Självklart ska min vän göra det!


Nu stack gubben i väg till maxi för att handla majsvälling till Robin och nu ska vi hoppas att detta hjälper.
Sen är det städ, städ och åter städ.
Känns som jag är trött på att städa nu..
Känner lite som det inte uppskattas här hemma så mycket som det borde.
Och det tas lite förgivet.
Visst jag har ju skämt bort min kära man med att det är jag som städar och håller på här hemma men ibland vill man få avlastning utan att behöva be om det.

Men man ska vara tacksam för det man har!

Nu ser ju veckan ut så att en dagis dag till sen på fredag är det dags att åka till sjukhuset.
Evelina ska på möte 9 på morgonen, kommer va helt död :P
Sen om en vecka åker vi till min mamma och ska stanna där över jul.
Ska bli roligt att fira jul hos mormor.
Saknar mormor en hel del!

Neh kanske ska ta tag i disken innan gubben kommer hem igen så man kanske kan umgås lite innan åker till jobbet senare..


Kommer mera inlägg senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0