Känner mig..

Sitter här och känner mig lite ensam faktiskt.
Robin är vaken och pigg men jag är någon annanstans i mina tankar.
Tror jag har lite dålig självkänsla idag eller nåt :)
Kanske inget man ska sätta glad smile bakom men det går över.
Alla har en dålig dag!
Gubben kommer hem om lite mindre än 2 timmar.
Så då blir allt mycket bättre :)
Man saknar han mycket på dagarna när han är iväg.
Men lite har allt fått gjort idag :P

Städat av lite och tvättat (som vanligt) och fått fotograferat lite barnsaker som ska ut på blocket.
Dom tar för mycket plats här hemma och Robin behöver dom inte längre.
Det kanske kommer ett barn till i framtiden men då får man köpa nytt för nu
har jag ingen plats någonstans längre :P
Förrådet är helt proppat med saker så man får helt enkelt göra sig av med lite ;)

Idag blir det falukorv till middag i allafall.
Ute i god tid för en gångskull senaste veckan!

Skulle behöva hänga tvätt och vika men jag vill inte :D
Men det måste göras det med.
Så kommer säkert ett inlägg senare!


(från igår kväll)


Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0