Lista 2009..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Neh skulle jag inte säga..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Gav inga :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes mam
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? hmm... inga
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? ja det finns det säkert :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 7 januari
8. Vad var din största framgång 2009? framgång.. att bli 2 barns mamma :)
9. Största misstaget? Har nog inte gjort några direkta stora misstag tror jag :P
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk men inte skadat mig..
11. Bästa köpet? Barnvagnen
12. Vad spenderade du mest pengar på? BARNEN :P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? aa mina underbara barn och gubbe så klart ;)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? oj.. hmm nästa tack :P
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? lite både och där..
16. Vad önskar du att du gjort mer? jadu.. lagt mer tid på mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre? städat :P
18. Hur tillbringade du julen? Hemma i Bua hos mormor & morfar med hela tjocka släkten!
19. Blev du kär i år? yes mam
20. Favoritprogram på TV? Ncis, Ghost whisper, Grey's Anatomy m.m
21. Bästa boken du läste i år? har inte läst någon bok i år faktiskt :(
22. Största musikaliska upptäckten? Plan three
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? aa en ny dammsugare :)
24. Något du önskade dig men inte fick? mm tyvärr :(
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Va hemma med min familj och myste
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? nja..
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? ehh vem bryr sig stilen :P
28. Vad fick dig att må bra? Min familj, släkt och vänner
29. Vilken kändis var du mest sugen på? haha har jag faktiskt inte tänkt på..
30. Vem saknade du? ..........
31. De bästa nya människorna du träffade? oj.. Huset, Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0