Lite gjort..

Blev lite fart på mig ändå.

 

Eller fart o fart men fick gjort lite Sandragöra :P

Har snackat med Kattis i telefon i typ en timma ;)



Detta är en bild på mig o kattis för säkert 6 år sen..
Nån vecka innan jag träffa min gubbe för första gången.
Så nu har ni fått ett ansikte på hennes namn.
Vi ska upp till mamma om ca 1 vecka och då ska man ju passa på att träffa
den söta lilla vän :)
Sjukt länge sen vi träffades nu!
Lite tid ska jag ha till henne.
Vi har typ känt varandra sen vi va 4 år eller nåt.
Så en del skit har vi ju hunnit med :P


Robin fick sig en macka innan i soffan.
Och det va nog det sämsta jag kunde gjort om jag inte ville dammsuga.
Hehe, om man säger så det va macksmulor i hela lägenheten efter det :)
Och själv klart delar jag med mig en bild på min lilla bebis.



Så underbart söt han är asså :)

Ja så dammsuga fick jag ju göra efter hans lilla smörgås ätande.
Så nu sitter jag och tittar på tv igen.
Dock inget bra men har inget bättre för mig.
Eller aa skulle behöva hänga en maskintvätt och börja på mat till mig o gubben.
Han kommer hem om ca 1 timma men jag vet inte vad jag ska hitta på.
Har tagit fram falukorv men vill göra nåt annorlunda.
Någon idé?

Annars kan jag inte komma på nåt bättre än någon sorts gryta eller nåt sånt.


Satt lite och kolla på siba innan efter min bärbara jag funderar på att beställa.
Ja ifall dom hade nåt erbjudande osv men neh den fanns inte över huvudtaget :(
Jag som hade så smart valt ut den så den skulle klara och spela på osv.
Så att jag kan göra mig av med min stationära skit dator..
Den tar så sjukt stor plats och bara låter massa.
Dammar gör den också :P

Neh nu blir det till att hänga tvätten och ta hand om min terrorist till son ;)

Cya later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0