Rastlös =)

ditt namn: Sandra
födelseår: 86
hur lång är du? 165
spelar du nåt instrument? Nej
dina första tankar när du vaknar: vill inte :)
vart befinner du sig just nu? vid datorn
biter du på naglarna? Neh
singel? Nej
vem vet mest om dig? Kattis tror jag :P
vad vill du ha just nu? cola
ditt mål i livet? beror på
rädd för? spindlar, höjder m.m
hur gammal är den äldsta personen du kysst? eh 30 tror jag
mcdonalds eller burger king? Donkan
sjunger du? i duschen :P
vad har du för skostorlek? 37
vill du gifta dig? Ja
kommer du överens med dina förldrar? Nja
din hårfärg: Blond
skor du hade på dig idag: mina innetofflor
vad sover du i? det du ;)
kläder du haft på dig idag: Mjukis och tröja
favoritårstid?
vår
favoritmat och dryck: Tigerpasta o cola
hur svarar du i telefonen hemma? aa d e sandra
hur svarar du i mobilen? yes
vad gjorde du kl. 8 imorse? sov
vad var det senaste någon sa till dig idag? ska du va med bebbi
druckit idag? oboy och saft
vad är det för väder hos dig just nu? kallt
godaste glassmaken: choklad
drömmer du mardrömmar? ibland
favoritklädsel: mjukis!
favoritgodis: choklad :P
hur många kuddar sover du med? 2
längtar du mest efter just nu: sängen
saknar du någon just nu? Evelina
snus eller cigaretter? cigaretter
vill du ha barn? ja men har redan 2 :P
längtar du till din nästa födelsedag? neh
är du blyg? ibland
tycker du att du har fin dialekt? ja det tycker jag
tycker du om fester? går bra ibland
har du använt nån hårprodukt idag? neh
vad har du för planer i helgen? slappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0