2 November - 2009

God morgon!

Gick upp 05.20 idag..Evelina ska ju till tandläkaren.
Gubben som är i väg med henne ändå va det jag som gick upp och började morgonen.
Dom åkte i väg med bussen 10 i 7.
Så nu sitter jag här med Robin och små myser.
Eller aa myser o myser vet jag inte om jag ska kalla det :P
Han kryper runt och terroriserar allt i hans väg :)


Kanske ska ta och göra mig lite frukost och titta på nyhetsmorgon.
Ingen som är vaken vid denna tiden ändå :)

Kan ju berätta lite om helgen kanske...
Robin åkte till hans faster i Fredags.
Huset va här på kvällen och kollade på film med mig medans gubben va iväg med hans polare.
I Lördags va vi och Huset på Ikea och kolla lite efter en ny soffa och sen även inom JYSK.
Vi bestämde oss för en och ska ta det nu i veckan om det inte kommer nåt i vägen.
Sen på kvällen, sega som vi va bestämde vi oss för att dra ut och käka.
Självklart blev det Italy House och underbar pastarätt :)
Sen blev det The Proposal och lite godis.
Ingen film jag tyckte va så jätte bra.
Eller aa den va bra men jag tyckte det va för lite romantik för min del.
Går inte riktigt att förklara men jag ska ge filmen en ny chans när jag inte är så trött :P
Kanske inte kunde se helheten när man va så trött ..

Och igår kom ju självklart mina underbara barn hem!
Gud va man hade saknat Evelina.
2½ vecka har hon vart i från mig..
Jag säger aldrig igen!

Igår va en ganska lugn kväll.
Ungarna ville inte sova och jag låg efter i hushållet vilket inte alls gick ihop :)
Gubben kom hem vid 22 tiden och då hade jag i allafall lyckats få Robin att sova men Evelina vägra helt och hållet.
Så jag bytte av han i dörren.
Jag tog pixx och gick en sväng medans han fick ta bråket med Evelina :)

Va ute med pixx vid halv 7 imorse och shit va kallt det va..
Blåser riktigt mycket och är sjukt kallt.
På ett sätt va det tur att jag stanna hemma men jag tycker synd om Evelina och gubben min som får gå i detta kalla vädret.

Neh, nu får det bli frukost och tv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0