28 November - 2009

Oj!


Shit, sjukt länge sen jag skrev..
Har haft mycket på kalenderna.
Mamma kom hit i Onsdags och sen har det vart fullt ös.
Vi hade kalas för Evelina i Torsdags och det gick jätte bra!
Fick bakat nästan allt jag hade tänkt.
Slumpade bort en hel del eftersom man märkte att man aldrig skulle hinna med allt.
Så det fick bli Tårta, Ambrosiakaka, Kokostoppar och Cupcakes.
Kommer bilder senare för jag har inte hunnit lägga in bilderna :)
Men i Tisdags lagade vi iaf pizza och denna gång pillade ingen av ungarna på spisen :P
Så den blev som den skulle.

Så jag tänkte ge er receptet.
Det är bara ett måste för den är sjukt god.
Men jag har fuskat med pizzadegen ;)
Orkade inte göra egen som köpte färdig.
Blev smidig snabbmat och nyttig dessutom.

Så lägger in receptet i nästa inlägg.

I igår kom Anders ner och jag fick min födelsedagspresent av han och mamma.
Jag fick en (ny) DAMMSUGARE!!
Blev super glad då våran (pip) dammsugare valde att ge upp för ett tag sen.
Super glad över denna present.. lätt den bästa!
En liten söt, röd dammsugare :)

Jag och gubben stack även på bio igår kväll.
mysig liten dejt!
Man får ju passa på när mamma är här nere och kan passa ungarna.
Vi såg 2012 och vi tyckte den va bra men det va 4 st snorungar som satt framför oss som höll på att skojbråka och massa annat shit så man blev skit irriterad och det sabba lite stämningen.
Det va svårt att koncentera sig på filmen eller aa kom in i filmen så att säga.

Och idag har vi mest bara varit med mamma och Anders.
Evelina har bakat pepparkakor och ätit upp i stortsätt allihopa :D
Mamma och Anders åkte för några timmar sen.
Jag har mest gått och plockat i ordning och fixat här hemma.
Funderade på att julpynta idag men jag väntar tills i morgon.
Man blir lite trött efter allt besök så idag ska jag vara lat.

Planer för morgondagen blir att vi ska ner på julskyltningen och titta sen hem och pynta :)
Massa myspys!

Neh nu ska jag avsluta här!
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0