29 November - 2009

Tänkte jag skulle lägga in lite bilder från Evelinas kalas och min mammas besök.





Evelina öppnar paket.





Robin leker med ballonger.




Evelinas tårta.




Cupcakes!





Barnen leker med ballongerna.




Huset!




Evelina bakar pepparkakor



Pepparkakorna innan ugnen.




Pepparkakorna klara :)


Bilderna från Torsdag till Lördag.
I dag va vi på julskyltningen ett par timmar.
Faktiskt ganska trevligt tills det börja regna.
Men det gick sig ändå :)
Hitta inget men vi gick där nere och drack glögg och myste.
Ska se om jag inte orkar lägga in bilderna från kameran senare.
Vi va hemma vid 19 tiden och direkt när vi kom hem ringde vi o beställde pizza :P
Orkade verkligen inte fixa middag så sent.
Evelina va dock inte på humör för att äta, men det är ju inte så konstigt efter allt godis och annat gott :)
Men nu är ungarna inlagda och nu ska jag hoppa ner i sängen och glo på tv.
Sjukt slö idag.
På Tisdag är det dags för vaccinering för barnen.
Nu hoppas jag bara att dom inte får några biverkningar.
Jaja neh sängen nu.

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0