8 November - 2009

Hallå där!


Sitter här en snabbis nu innan man ska börja med tvätten igen...
Fixa nästan all ren tvätt igår men idag kommer det ny som vanligt :)
Idag händer det inte så mycke på schemat.
Funderar starkt på att fixa nåt här hemma men har ingen aning om vad..


Igår va Huset här på besök.. ovanligt? neh inte direkt :P
Men han är en i familjen!
Vi käka tacogratäng och sen blev det film.
Änglar och Demoner.
Va en bra film!
Men ville egentligen läst boken först men jaja gjort är gjort.

Farsdag idag.. Köpte nåt till gubben igår när jag va på maxi.
Blev kanske inget direkt märkvärdigt men jag tycker det är svårt att hitta nåt.
Men det är tanken som räknas :P

Dagarna bara springer iväg känner jag.. shit bara 9 dagar kvar tills jag fyller år!
Inte för att jag bryr mig om min födelsedag men andra gör tydligen :P
Jag skulle helst av allt bara vilja glömma bort den och bara dega men..
Sen fyller Evelina år den 26.
Det blir illa tajt!
Ska baka en massa till hennes födelsedag och göra tårtor och grejer..
Hur ska jag ha tid för allt detta?
Jag har inte en aning.
Jag vet att jag ska göra en tårta till dagis för det gör jag varje år men allt annat jag ska hinna med.
Vet inte ens va jag ska bjuda på.
Vill helst testat och gjort Cupcakes eller nåt sånt.
Men det känns som jag inte har tid eller plats till detta.
Min kök är sjukt litet.

Ja det löser sig säkert.

Neh nu får jag fortsätta här hemma innan klockan blir för mycke.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0