23 Oktober - 2009


Idag är en ny dag med nya möjligheter.
Vaknade vid 9 tiden i morse och hade tydligen fått en liten sovmorgon.
Hade iofs inte behövt gå upp :)
Men jag har ju någon fix idé om att gå upp direkt när jag vaknar, istället för att ligga och dra mig.
Min dag har i helhet inte vart speciellt aktiv.
Har mest bara gått och små plockat här hemma.
Några lekstunder med Robin.
En snabb dusch och ännu mer slappande :)

Jag är den som vanligtvis inte slappar men idag har jag faktiskt inte haft något behov av att städa.
Tror det är huvudet man är trött i..

Så skulle väl inte säga att det vart några nya möjligheter idag men det blir ju vad man gör det till.
Min kära sambo är nere istan och fixar lite ärenden..
Så det är lite ensamt här hemma nu..
Jag skulle egentligen viljat fixa lite saker jag också idag men det blir inte av..
Då vi har kära lilla Pixx hemma hos oss :)
Han kan inte va ensam hemma för då river han hela lägenheten och skäller som en tok.

Vi ska nämligen köpa ny bilbarnstol till Robin och kanske en ny barnvagn men det ser inte
ut som det blir någon ny barnvagn..
Blev tydligen inte så mycke pengar över som min gubbe hade räknat på.
Så det ser inte ut som det blir någon barnvagn för min del..
Lite synd då jag verkligen längtat hela månaden efter att få köpa denna vagnen.
Men det kommer fler erbjudanden på vagnar och det kommer en lön till :)


Ja och bloggen är nu färdig.. Vad tycks?
Väldigt stort tack till Johan som hjälpt mig med saker jag inte kunnat eller förstått mig på :)
Vi är ett bra team! :D
Blev nästan ett litet beroende av att sitta där och hitta saker man ville ändra :)
Så nu när det är klart blir man nästan lite ledsen :P

Och en sak till.. Johan lycka till ! Jag håller tummarna!

Nu hoppas jag alla har en fortsatt bra eftermiddag/kväll !

Kommentarer
Postat av: Johan

Tackar! Vi är ett riktigt bra team!

2009-10-23 @ 17:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0