24 Oktober - 2009 Mys i höstmörkret..

Det är höst och kallt..
Jag tycker om när det är mörkt på kvällarna..
Nu fattas bara snön :)
Älskar vintern, mörka kvällar och JUL!!
Vill bara börja pynta nu men neeeh inte än :P
Det får iaf bli mitten av november..
Förra året börja jag nån gång i mitten av november och gubben gnällde om att det va för tidigt för pynt och tyckte att jag skulle vänta tills första advent som alla andra..
Men jag är inte alla andra :D
Och dagen efter jag hade pyntat kom snön!
Så det va menat..
Men jag får hålla mig.. Hur mycket jag än älskar jul, tomtar och snön m,m..

Nu ska jag och min gubbe ha mys i höstmörkret iaf :)
Blir god mat (Lasagne) och cola :)
Det sist nämda kan man inte leva utan..
Eller iaf inte jag :)

Neh bäst jag avslutar här så inte gubben kommer in och små gnäller om att jag ska bli klar så vi kan äta..

Hoppas alla mina läsare också myser i detta höstmörker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0