26 Oktober - 2009

Sitter här med en väldigt jobbig huvudvärk..
Tänkte att jag skulle uppdatera iaf :)

Idag har varit en väldigt händelselös dag.
Fick sovmorgon i morse så gick inte upp förens 10.30.
Gjorde iofs inte mig piggar.. snarare tröttare o segare.

Nu ligger Robin och sover.. Jag bara sitter här och degar.
Vek all min tvätt idag :P
4 maskiner tvätt eller nåt sånt.
Har verkligen inte velat ta tag i den högen men kände idag att jag va illa tvungen.
Sen har jag diskat och plockat som vanligt.
Mitt liv är så intressant, jag lovar... inte!

Jag och min gubbe diskuterade om att lämna bort Robin i helgen..
Men aa finns ju inget man kan göra ändå direkt eftersom Pixx bor hos oss.
Han kan ju inte vara själv hemma.

Så ser inte ut som det blir någon utgång eller va vi nu vill göra.
Skulle va så skönt och bara få gå ut och käka och kanske en bio eller nåt.
Ja vad som helst!
Någon som känner sig manad till att vara hundvakt till Sveriges odugligaste hund? :D
Neh okej, nu kanske jag överderv men näst intill :P

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv iaf!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0