29 Oktober - 2009

Jag problem?
Neeeeeeh, vad får dig att tro det :P

Jag är sjukt trött.
Sovit typ 4 timmar inatt.. mega huvudvärk på detta också !
Wiiie...

Men jag är uppe och gör det jag ska.
Har nyss diskat och dammsugat.
Det behövdes kan jag lova..
Åter igen tillbaka till hundhåren :P

Fick en kommentar i mitt förra inlägg från Lotta.
Hon förstår mig !!!
Haha, jag är inte ensam!
Neh men sjukt hårigt snabbt och det är överallt.
Även i rum han inte är i, så finns det hår,hår,hår och hår.
Alla kläder är fulla med det.


Nu ska jag inte lägga mina tanker i hundhår igen.
Min blogg kan ju inte bestå av hundhår också :)

Idag ska jag i väg med Huset.
Jag ska va hans sällskap medans han handlar saker till hans hemliga möte :P
Skit kul ska det bli!
Så snart ska man köra upp gubben.
Eller snart o snart men om ca en timma.

Men nu ska jag slänga i mig lite mat och kolla tv.

Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0