31 Oktober - 2009

God morgon världen!

Vaknade lika tidigt som när barnen är hemma.
Jag har någon inbygg väckarklocka som alltid väcker mig tidigt.
Helt tomt på barn idag och ändå sitter jag här.
Känns ovanligt att det är så tyst.
Har säkert en massa jag kan göra men måste jag?

Igår va Huset hos oss.
Han och jag satt och kollade på Robert Gustavsson.
Han är sjukt rolig ibland.

Idag är som sagt en barnledig dag så nåt ska vi hitta på men jag vet inte vad.
Vi ska i allafall titta på The Proposal ikväll :)
Mys kväll på menyn i allafall.

Nu sitter jag här och snackar med Nina i telefon.
Får väl va lite social och sen hoppa in i en dusch.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0