Ny Start! Ny Dag, Nya Möjligheter...

Ja, då får jag säga välkommna till min lilla lya!

Min familj består av mig, min sambo Markus, dottern Evelina (snart) 3 år och sonen Robin 9 månader.
Vi har även ett extra barn som jag kallar han :)
Som någorlunda ofta kommer dyka upp här och var. Henrik aka Huset!
Sen innerhåller även vår familj en liten kanin vid namn Polly.
Och för tillfället har vi även hunden Pixx på besök. Som ska bo hos oss i minst 1 månad till.

Tror detta summerar dem flesta individerna som kommer dyka upp var och varannan dag i min blogg.


Jag är hemmafru och fulltidsmamma :)
Älskar att gå hemma och dona,städa,baka,leka med barnen och mycke mer.
Okej, alla dagar är inte alltid underbara ;) men i helhet är jag nöjd.
Vem skulle inte vara nöjd men 2 söta små barn och en underbar sambo ? :P

Vi är även på jakt efter en större lägenhet och letar väldigt intensivt efter den rätta.
Dock ingen tur i vårat letande än men den ska väl också komma till oss :)

Denna bloggen kommer handla om just mig och min familj, vårat vardagsliv med upp och nedgångar.

Trevlig fortsatt läsning!

Kommentarer
Postat av: Huset

Detta ser ju bra ut, det är iaf en bra början :=)

2009-10-22 @ 19:40:28
URL: http://nogg.se/siraston

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0