Barnen sussar..

Så nu sover barnen och jag sitter åter vid datorn :)
Middag fixa jag tillslut.
Blev ris,kassler och ananaslåda till barnen och till mig blev det varma mackor :P
Funka alldeles utmärkt!

Sen va det "hela familjen i sängen" stund tydligen.
Tog även ett par bilder på barnen som kommer här nedan.




Kul va det iaf :)

Dock inte lika kul för sängen eller min lappis men eeeh wth

Har även kommit till insikt att min beroende för läsk/godis är utom kontroll!
Får typ nervöst sammanbrott ;)
Helt sjukt!
Men i morgon ska jag få cola!
Gubben palla inte gå till maxi för att köpa en cola till mig.
Han förstår inte hur beroende jag är :P
Han bara skratta åt mina andledningar till att jag va TVUNGEN att ha cola idag.

Visst skrev för någon dag sen att jag skulle lägga ner godis osv men jag tror inte det går.
Hjälper mig att gå upp i vikt dessutom!
Men hyn blir helt fucked up..
Ge och ta sak?
Ger mig vikt, tar min hy ;P

Aaa ska inte köpa lika mycke godis som innan men kanske 1 godis påse i veckan ?
3 kg godis i veckan är väl inte sååå farligt, eller?
Fast sen ett par flaskor med cola blir det ju en hel del skit.
Men jag lägger mina argument vid att jag ökar i vikt :)
Vägde 47kg för 6 månader sen och nu är jag uppe i 52kg!
Det är mycket.. för mig iaf..
Bättre upp än ner i mitt fall.

Nu ska jag bara äta lika bra och hålla fast vid viktökningen ett par kg till så blir alla nöjda och glada (utan mina kläder)
Men kläderna får väl anpassa sig i storlek eller flytta till någon annan helt enkelt.
Hälsan är bättre än kläder!!
Kläder kan man köpa nya men inte en ny hälsa..

Neh usch här sitter jag och snackar dyga..
Nu blir det tv och oboy för att stilla det värsta sockerberoendet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0