Bilderna


Så nu har jag fått tummen ur..
Hade tänkt lägga upp bilderna när gubben drog till repet men eftersom han stannar hemma idag så fick jag tvinga mig och göra det nu.
Gubben bråkar med Evelina om läggning medans jag ligger här och skriver till er.
Skönt att få slippa läggningen ibland :)

Här kommer bilderna från igår iaf..






Hade från början tänkt att ta kort på varje monent i bakningen men som ni ser glömde jag bort mig efter ett tag :) Jag föll inte i bakandets värld!


Men kakan blev god och uppskattad av hela familjen :P
Jag antar att det lyckades.
Nu till veckan ska jag försöka baka lite mer och förhoppningsvis få in lite i frysen innan det tar slut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0