Choklad!!!

Jag skulle seriöst kunna dö för en chokladkaka just nu..
Fett sötsugen!

Men blir inte choklad för min del :(
Måste minska med godiset seriöst!
Senaste tiden har vi la ätit minst 4 kg godis i veckan :/
Det börjar märkas på ens hy och hår..

Måste lägga ner.. det är inte värt pengarna (eller kanske)
:P

Jag är en gottegris punkt slut.
Men får ta en paus i ett par veckor.
För mitt eget bästa så att säga :)

Skulle ju kunna baka istället (kanske lite nyttigare)
men har ingen ork eller inspiration..
Vill ha allt på ett annat sätt jämnt.
Men det ska lösas..
Har satt upp en tidsplan nu :P
Jag ska ändra en stor sak i mitt liv och det ska jag ha gjort innan sommaren 2011!
Men tänker inte avslöja va det är än ;)

Vissa vet redan andra inte och så ska det förbli i minst 1 månad till sen ska jag avslöja!


Neh nu blir det att hjälpa gubben med våra nybadade barn som ska göras i ordning för sängen.
Dagis imorgon så sängen tidigt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0