Fortfarande inte trött..

Matvanor:

Bästa maträtt? Tigerpasta på Italyhouse
Bästa dryck? Cola
Hat dryck och maträtt? Fanta och soppa
Bästa alkoholdryck? cider
Använder du smör på smörgåsen? yes
Smågodis eller färdiga påsar? smågodis ofc
Favoritglass? Magnum double chocolate (om nån kommer ihåg den)


Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Hemma mamma

Vad vill du bli? Inte en aning faktiskt

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja, det är oftast skönt och va hemma med barnen

Är lönen viktigast? Nej

Boende:

Lägenhet eller hus? Lägenhet
Framtidsplaner med boende? Ett hus
Litet eller jättestort?   lagom men ska se mysigt litet ut ;)
Landet eller mitt i stan? landet

Lite allt möjligt:

Har du barn? ja
Är otrohet okej? nej
Älskar du någon? ja

Betyder familjen mycket för dig? ja, allt
Tycker du om att dricka dig full? nje inte direkt
Hemmafest eller krogen? krogen
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja
Har du någon gång blivit sårad? ja
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? har jag alldeles säkert
Har du kysst någon under de två senaste veckorna? ja
Har du haft en hemlig beundrare? ingen aning..
Har du varit otrogen? ja
Har någon varit otrogen mot dig? ja

TVÅ ALTERNATIV

Bilddagboken eller lunar? ingen av dom
Hår eller ögon? ögon
Katter eller hundar? katt
Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? några få bästa vänner
Coca-Cola eller Pepsi? cola
Pengar eller lycka? lycka
Dag eller natt? dag
Msn eller mobil? msn

 

SENASTE

Telefonsamtalet du gjorde: Nina
Telefonsamtalet du fick: Kattis
Personen du var med: Huset
Roligaste grejen som hänt: Race med Huset
Personen du smsade: Anders
Personen du tänkte på: Mamma
Du skrev till på myspace: har ingen myspace
Du kramade: Gubben min

 

 

Kolla så uttråkad jag är :P

Och jag kan fortfarande inte sova..

Illa, illa

Neh nu stänger jag av datorn innan jag sitter uppe hela natten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0