Ny energi..



Ligger här med ny energi (förtillfället).
Fuskade lite med mitt sockerberoende dock :/
Lite cola fick mig att se ljuset i tunneln.
Ska det vara så här utan socker?
Jag har dock bara fuskat till mig ett glas cola (än så länge).

På dumburken visas Dr Phil.
Ett väldigt intressant program och en av mina favoriter.

Evelina går på krigsstigen.
Gnällvisan sjunger hon i ett högt tonläge.
Idag vill hon ha Lördag och sin födelsedag i samma.
Godis tarmen suger lika hårt på henne som hos mig.
Jag förstår hennes gnällvisa när det va 6 dagar sen hon fick socker.
Barn vill ha allt hela tiden men det är Lördagar som gäller för min lilla 3 åring.

Nu ligger Evelina på gubbens sida av sängen och tittar på dr phil med mig.
Gnällvisan verkar ha gett med sig.
Tröttheten tar oss båda med storm :)

Slänger på en klassisk barnfilm från disney så kanske vi båda får besök av john blund.


(bild från middagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0