Nya rutiner..


Aa efter en stressig dag kan jag äntligen sätta mig framför datorn.
I förmiddags va vi på bvc för Robin's läkarundersökning.
Robin har ju sen liten haft en hel del problem och nu känns det som allt börjar komma någon vart.
Robins trattbröst är nu konstaterat som ingen fara *pust*
Robins förkylningsproblem är fortfarande lite ? över men vi ska iaf få ett recept hemskickat utav läkaren på ventoline. Som ska hjälpa mig när Robin är sjuk och gubben inte är hemma. Robin är ju över året och gör att han är väldigt stark :P Han har ju medicin genom en Nebunette men nu förtiden måste man vara 2 för att ge han detta. En som håller fast han och en som håller masken på plats. Så Ventoline ska jag ge när jag inte kan få hjälp av någon annan. Vilket är en lättnad för oss. Han måste ju ha sin medicin, så man har fått dåligt samvete när man inte kunnat ge den till han när man är ensam hemma.

Robins magproblem har vi nu också börjat komma någonstans med. Läkaren tyckte att vi nu skulle köra 0 tolerans på mjölk i minst 1 vecka framåt. Så imorgon så ska det köpas hem helt nya varor.
Så nu hoppas vi på att detta ska funka och vara problemet så han slipper sina dumma magproblem.
Inte för att jag hoppas att han är mjölkprotoien intolerant men bättre att man hittar felet.
Stakars barn isf att inte få äta cholkad eller ost nåt mer :(
Iofs synd att han inte ska få dricka god mjölk nåt mer heller..
För havremjölk är ju inte gott, har man ju hört.

Robins fot trodde läkaren skulle rätta till sig med tiden men blev det inte bättre skulle vi ta upp det igen vid 18 månaders kontrollen.

Massa problem med min lilla son.

Stakars lilla killen min..
Men jag hoppas att han blir bra snart.
Så nu får vi se om det blir nya rutiner för lång tid framöver eller bara ca 2 veckor..

nu hockey!!

ses imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0