Oj va klockan springer iväg

Klockan bara springer iväg när man har det trevligt.
Vi stack och käka på BK innan sen drog vi hem till oss och fortsatte snacka skit om livet och allt annat crap.
Hade riktigt trevligt!
Blev lite förvånad eftersom jag förväntade mig trötthet och små gnällig eftersom man inte är speciellt utvilad men det gick som på räls. Vet inte alls vart all min energi kom ifrån men den bara kom :P
Jag är fortfarande pigg och topp :)
Gubbenn är just nu och kör hem Bozni medans jag ligger här och väntar på att han ska komma tillbaka.
Är ganska sugen på att kolla på film då min energi är antingen övertrött eller bara bra helt enkelt.

Riktigt trevlig kväll och det måste göras om!
I morgon har vi också bil så jag funderar på vad vi ska göra men kommer inte på något nu iaf.
Hoppas iaf att det blir skönt väder i morgon :P

Någon idé på vad man kan göra i morgon?

Fresten glömde boken hemma hos Bozni..
Får la hämta den i morgon eller nåt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0