Shopping

Hej


Efter Evelinas hämtning på dagis blir det shopping av skor och massa mat.
Evelina ska ha nya skor och Robin ska ha ny mat.

Dagens har mest spenderats i sängen.
Gubben är hemma hela dagen idag så han lämna Evelina på dagis i morse så jag o Robin låg i sängen och titta på tv.
Sen plocka jag lite i ungarnas rum och drog en sväng med dammsugaren.
Annars bara ren lathet :P

Idag måste jag iaf komma på nån bra maträtt..
Någon kanske vill komma med förslag på maträtter för mjölk intoleranta.
Då jag inte har en aning om nåt eller kanske med ett tips på något bra märke på olika produkter.
Det skulle uppskattas stort iaf!

Nu Sjunde himlen sen dagis och shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0