Spännande..



Jag hann bli klar med mackorna och åt halva choklad puddningen :)
V.D va sjukt spännande ikväll!
Nu ligger jag och tittar på Gordon :)
Han är ju min idol seriöst.. Roligt kille det där..
Och inte på tal om dessa kockar han kommer till som är konstiga som inte vill ta råd och arbetar i mot han när han är där för att hjälpa dom med deras restauranger.. och ikväll är kocken/ägaren helt tappad bakom flötet.

Aaa neh ska försöka kommer ner i varv och överleva mitt sockerberoende en dag till :/
Börjar ta lite på kroppen men det är ju bara en inbillning men det är en utmaning.
Gubben skulle köpa cola till mig idag men jag glömde av det mitt i allt i eftermiddags och sen sova han middag och då tänkte inte jag på cola.. men nu är det helt .. finns inga ord ;)
Men jag ska överleva idag också!

Märker att jag försvinner in i tvn i mellanåt så jag lämnar bloggen och kollar på gordon i stället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0