Street race

Go kväll!

Nyss hemkommen från en biltur med Huset!
Vi drog ut en sväng för att kolla street race men ikväll blev det inget :(
Visst lite race va det med inte mellan det riktigt snygga bilarna.
Så vi gav upp och åkte hem.
Igår va vi också ute och då va det race!!!
Men då tänkte jag inte på att ta med kameran :(
Och så tar man med den idag men inget race :((


Så kan det ju va.
Men vi hade kul och trevligt ändå :)
Och det är ju det som är huvudsaken!

Men i fortsättningen så ska jag ha med kameran varje gång :)
Så jag inte kan missa och visa er dessa vackra bilar som finns.
Dom spinner som katter/tigrar och man bara njuter!
Aaa nästa gång så!

Neh nu ska jag krypa ner i sängen och se på tv.
I morgon kommer Huset hit och vi ska äta lammgryta :)
Sen får vi ju se om vi hittar på nåt mer!

Nu Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0