Vidrigt..

I morse börja vi med allt mjölkfritt..
Så i morse gjorde jag min första välling flaska med mjölkfri välling.
Läste på förpackningen 3 ggr innan jag satte i gång.
Slutresultatet såg rent ut sagt vidrigt ut.
Lika tunt som vatten, gult med massa fiber strimmor i..
Riktigt nasty kan jag lova!
Till min förvåning klaga inte Robin.. Han åt det som vanlig välling och klaga nada.
Skit bra!
Men i hemlighet lider jag för han.
Inget ser speciellt gott ut.
Jag är en människa som iaf måste tycka det ser gott ut innan jag ens får för mig att äta.
neh nu ska jag sluta klaga om min son's mat och fokusera på att han äter det istället :)

Tack Jessica för tipset med oboy :)

Idag ska jag testa att göra pannkakor till Robin.
Tror inte det kommer bli någon direkt skillnad på smak.
Lite kul är det även att testa nya saker :)
Lite av en utmaning att hitta goda grejer att mata han med.

Nu blir det tv för min del sen städning och bakning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0