Skulle kunna byta..

Just nu skulle jag kunna byta liv för en liten stund :P
Min barn slutar inte slåss och bråka med varandra.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Jag skäller och delar på dom men det slutar ändå att det bara en liten liten stund så är någon av dom där för att irritera den andra.

Iofs va jag och min bror precis likadana så det är la helt normalt i familjen Johansson :P

Annars idag har det inte hänt så mycket.
Städ och annat små plock.
Middagen är avklarad sedan ett tag tillbaka och det blev ärtsoppa.
Enkelt och smidigt men det passade ju så klart inte fröken Evelina :)
Så då fick hon helt enkelt vara utan.

Sen att hon gick och tjuva macka bakom ryggen på mig va ju en annan femma.

Snart kommer Huset på fika kan jag tänka mig.
Han slutar jobbet nu så han kommer la snart.
Då blir det lite tårta och kaffe.

Neh får la ta bråknissarna nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0