Julen är över..

Julafton är över och skönt är la det :P
Nu längtar vi bara förbi nyår så vi kan plocka ner allt pynt också.
Gubben är i väg och fixar bilen och jag har städat av lägenheten :)
Luktar rengöringsmedel och det är alltid trevligt.

Igår va Huset hos och hälsade på.
Blev film och godis!
Filmen va ingen direkt hit men hoppas jag får hem en ny nu innan nyår.
Ska även lägga ut min sysonvagn på blocket idag hade jag tänkt.
Vi använder den inte längre så den gör ju ingen nytta i förrådet heller.

Annars har det la inte hänt så mycket.
Julafton firade vi hos familjen skog och hade mysigt.
Sen har vi bara varit hemma och degat.
Robin har blivit förkyld och sover inte direkt på nätterna.
Han får sin astma medicin men det hjälpte inte inatt.
Hoppas det blir bättre nu ikväll. Pallar inte va upp till 4 på nätterna :P
Man börjar ju bli till åren haha...


jag får la ta och se vart min gubbe tagit vägen och börja på middagen :)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0