Magsjuka

Evelina har fått magsjuka :(
Inge kul alls.. Hela rummet blev ner kräkt så nu kör vi tvättmaskinen som aldrig förr.
Grannar hatar mig säkert när tvättmaskinen går för fulla muggar mitt i natten men jag bryr mig ärligt talat inte.
Måste tvätta när man har 2 sopsäckar med spy kläder,sängkläder och massa mjukisdjur.
Blåbärssoppan blev precis klar och nu måste jag hoppa i sängen och hoppas jag får några timmars sömn.
Eclipse boxen kom också idag med har ju inte hunnit njuta av den då magsjukan kom i vägen.
Får se den en annan dag!
Jag hoppas bara nu att ingen annan får detta eller specifikt jag eftersom jag måste hålla alla andra saker vid liv här hemma om alla andra blir dåliga. Får jag magsjuka då kommer hela stället gå under eftersom jag kommer inte palla nånting precis som man inte brukar när man spyr hela tiden.

Neh nu ska jag inte gå in på något djup eftersom jag måste sova.

Natti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0