23 Februari 2010

Hejsan!

Nu sitter man här och leker med Robin.
NCC snubben är här och fixar listerna.
Han kom halv 8 imorse :/
Men han är sjukt trevlig iallafall..
Alltid kul när det kommer folk och fixar grejer och dom är social :)
Man trivs bättre!
Gubben och han har snackat typ hela tiden :)

Idag händer inte så mycket annat.
Vi ska plocka i ordning i barnens rum igen efter han har åkt och sen blir det la middag och slapp.
Fick även min Twilight film (deluxe edition).
En dag tog det :)
Me like!!

Igår såg gubben och jag en film innan vi somna som jag ska skriva om och ge betyg senare.
Så nu får vi se om jag får sett min twilight idag eller inte :P
Tror inte jag håller speciellt länge innan jag startar den!

Neh nu ska jag va social med gubben och NCC snubben!

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0