26 Februari 2010

Tjena.

Blev tidig morgon idag.. Evelina har inget dagis idag och ändå vakna hon 7 :(
Sjukt trött va jag.. fast jag sovit säkert 8 timmar.
Känns i kroppen som jag håller på att bli sjuk.
Är trött hela tiden och halsen är konstant torr och hostan är där någonstans men har inte riktigt kommit fram ännu.
Och fick huvudvärk för en liten stund sen.. palla!!!

Gubben ska dra iväg med sin pappa om typ en timma och ska va borta hela dagen minst.
Känns inte som jag orkar det idag men det får man lägga på hyllan och köra på som vanligt.
Hoppas kvällen blir smidig så jag kan somna tidigt.
Nu lutar det åt frukost för min del.. kanske behöver lite näring så jag orkar med dagen.
Jaja kanske uppdaterar senare om det händer nåt i denna lilla världen :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0