4 Februari 2010

Tjena!

Sitter på min nya bejbi :)
Me like!
känns lite ovanligt att skriva på denna men det ska jag klara :P
Men den är söt och väldigt snabb!
Trodde den skulle va segare än min vanliga dator men den flyter på bättre.

Nog om min nya dator.
Evelina är på dagis och Robin sitter här på golvet och leker med sin traktor.
Gubben är ledig idag så det är väldigt skönt att man slapp ta Evelina till dagis idag.
Fick ligga och dra mig i sängen :)

Sitter i soffan just nu och kollar på Grey's Anatomy på tv:n!
Gamla avsnitt iofs men ändå bra.

Ska sitta och fixa med datorn nu så jag har alla program osv..
Får se när Huset kommer nästa gång så han kan lära mig Windows 7..
För jag fattar inte rikigt allt :P

jaja neh nu till annat :P

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0