God morgon..

SÅ nu sitter man här lite nyvaken.
Somna innan 00 igår men ändå e jag trött..
Idag blir det att gå till maxi och handla lite blöjor och lite annat skit.
Annars är nog våran dag ganska lugn.
Tänkte jag kanske skulle gå igenom barnens leksaker och slänga allt som har gjort sitt.
Får se vad jag orkar.. eller så tar man bara en stor slappar dag :)

Gubben och jag käkade igår och sen kollade vi på film.. jag somnade självklart!
Sjukt trött och mätt :)

Väntar även på att huset ska höra av sig..
Han hade skrivit till mig på msn 04:12 i morse om en sak som fick mig och tappa hakan!
Ska bli intressant och se va han nu hittat på!
Jaja neh får la fixa lite frukost och klä på mig så vi kan gå och handla sen :)

seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0