rastlös..

Sitter här i min rastlöshet och funderar..
Har verkligen ingenting att göra..
Robin sover så man kan inte direkt ställa sig och städa :P
Gubben är och repar och kommer förhoppningsvis snart med mat !
Han skulle köpa hem mat till oss :)
Love him!
Blir självklart Italy house.
Finns inget bättre än deras pasta rätter.

Jag har läst lite, tittat på tv och snackat i telefon men inget håller mig direkt sysselsatt.
Hoppas min älskling kommer snart med mat och cola :P

Sitter och tittar på den där nya serien på 4:an, solsidan heter den.
den verkar helt.. haha den e ju skön på vissa saker :D
Den ska jag se i fortsättning :)

Aa neh sitter även och snackar med Andreas på msn.
Trevligt att nån lever på min msn lista :)
Neh får fortsätta kolla på serien.

Uppdaterar antagligen inge mer idag så

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0