1 januari 2010

Ovanligt det är att skriva 2010 :P

Ja nu sitter man här dagen efter..
Inget nytt bara likadant :)
Lika bra det!
Trivs med det jag har.

Igår va Huset här på middag.
Vi stod på balkong vid 12 slaget och skåla in det nya året.
Barnen låg i varsin säng och sussa som inget hände.
Fatta inte hur dom inte vakna som det smällde och dåna.
Hoppas att evelina är vaken vid 12 slaget näst nyår iaf.

Idag va det sovmorgon till 10 och sen upp och mysa med ungarna.
Vi har lyckats frosta av frysen och bestämt oss om ändringarna här hemma.
Vi har förhoppningsvis kommit på en idé om våran platsbrist.
Barnen ska få dela på storarummet och vi ska ta deras rum och vardagsrummet flyttas in i vårat sovrum :)
Låter rörigt jag vet men det verkar som den bästa lösningen.
Vi ska även måla om i "vardagsrummet" och i köket och vårat nya sovrum.
Så nu ska vi se om detta blir en bättre lösning!
Bara tills vi hittat nåt vi vill ha och kan ta.
Gubben jobbar inte så mycket just nu som vi kanske hade velat men förhoppningsvis
går det upp med det nu här efter nyår.

Men aa så ungarna ska vi hitta barnvakt till över en hel helg så vi kan hinna bli klara med allt.
Blir antagligen den 15:e men vi får se.

Nu ska jag hjälpa min gubbe och vika tvätten :)

puss hay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0