13 Januari 2010

Beroende?

Jo det kan man ju lugnt säga att jag är.
Twilight har tagit över min fantasi, min inre själ :P
Jag har läst Twilight, Midnight sun(det som släppts på hemsidan) och New moon.
Twilight läste jag på en dag.
Midnight sun på 2 dagar.
New moon på en dag.

Usch jag plöjer lite väl mycket känns det som.
Jag vill inte att dom tar slut!
Midnight sun är verkligen min favorit än så länge.
Så otroligt intressant att läsa ur Edwards sida.
Hans tankar och får mer information om hans familj och bakgrund.

Jaja nog om twilight för detta inlägget.

Fast jag har inte så mycket mer och skriva om iofs :P
Eftersom jag inte gjort så mycket mer än läst och kollat filmerna.
jo tagit hand om barnen och städat och det gamla vanliga.

så det är mitt liv denna veckan :D


nu blir det natti natti

Kommentarer
Postat av: Huset

hehe.. nej jag vet Morsan.. du har inte mycket annat att skriva om.. mitt liv är lugnt.. hoppas att det blir det vi har talat om.. fast nu ligger jag sjukt långt bak :(

2010-01-14 @ 00:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0