19 Januari 2010

Tjohej!

Här sitter jag och väntar på att mina kära små barn ska bli hemsökta av john blund :)
Gubben kom hem och va på glatt humör och lovade mig en varva ner kväll innan dags för sängen.
Då planera jag så sött att jag skulle lägga mig i våran säng och kolla film och bara va!
Men neeeeh...
Gubben "passa" barnen och somnade vilket resultera sig i att jag fick så glatt skita i min filmkväll
och lägga barnen och fixa efter allt som skitats ner under dagens lopp.


Så nu sitter jag här med paus efter bråkandet med 2 barn som inte vill sova det minsta.
iofs har båda sovit middag idag vilket jag kanske skulle stoppat men mina krafter gick redan då på reserven :)
Så försökte hinna tanka upp lite innan dom skulle vakna ur sina drömmar.


Ja detta som kanske märks, är detta inte min bästa dag detta året, snarare den smästa än så länge.
Allt börja redan i morse när klockan så snällt ringde klockan 7 och en annan hade inte hunnit sova mer än någon enstaka timme.
Visst va ju ingens fel förutom mitt eget.
Men det va så skönt igår och få "semester" från hemmet ett par timmar.
Va hos Huset och hade bokmaraton!
Han läste twilight på svenska och jag på engelska.
Skit soft och bara va.
Slippa ha skrik runt om sig och hushållsarbeten.
Som det ser ut nu så händer det igen på Torsdag!
Snacka om att man längtar efter lite fria timmar :)

Iofs så slapp jag ju inte undan hushållsarbeten från igår.
Dom stod så snällt och vänta på mig när jag kom hem.
Samtidigt som man har en gubbe som säger " ehhh, det va la inte så jobbigt och ha båda barnen själv"
hahaha som jag skratta i efterhand :P
Tror han verkligen att det ända jag gör är och passar barnen en hel dag!
Hahaaha
ursäkta det är så skrattretande att höra sånt..
snacka om att män tar saker för givet!
Undra hur han kan ha rena boxer och strumpor :P

Jag orkar inte inte ens påminna honom.
skulle dock va skit kul och bete mig likadant som han tror att jag gör..
Bara ta hand om ungarna och skita i resten ;)
Undra hur här skulle se ut då?
Och jag som tycker jag har skitit när jag ändå städar upp ett x antal ggr om dagen.
Då hade jag nog fått bo någon annanstans om jag inte hade velat ligga på psyket ett par år hehe :P

Vet faktiskt inte vart jag är på väg med detta inlägg men ett par skratt har man ju lyckats få fram :D

Nu ska jag iaf tacka för mig!
Nu väntar disken tålmodigt på mig :)

Seeeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0