22 Januari 2010

God förmiddag!

Fett sleten jag är idag..
somna inte fören klockan va närmare 6 imorse och gick upp lite i 10 :(
Åkte från huset igår vid 3 tiden och va asa trött men efter att ha varit ute i kylan så vakna man till liv.
Kände mig nästan full igår för att jag va så sjukt trött.
jaja det va trevligt iaf :)
Och det va värt den dåliga sömnen.
Men vill läsa mer nu!!
Jag ska inte men aa jag får nog inte heller..
ser inte just ut på den ekonomiska delen denna månaden så ser ut som att jag får vänta med 3 & 4 på
engelska tills nästa månad.
Vill verkligen inte men ska se va gubben får i lön på måndag.
Så man kan ju hoppas på lite cashing :P

Jaja neh nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv innan jag kollapsar av huvudvärk!

Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0