28 Januari 2010

Go kväll!


Igår hade jag och Huset bokmaraton. Huset hann läsa klart Eclipse :)
Så han körde hem 4 imorse :P
Lite sent men gött med semester tiden ändå.
Idag vakna jag 14.10 :P
Men jag är trött nu iaf så det gjorde ingen skada.
Idag kom Huset förbi och började läsa på Breaking dawn.
Sen stack vi och handla så blev tacokväll med hela familjen :)
Sen slängde jag ungarna i säng och Huset & jag fortsatte läsa i soffan.
Tur man har en gubbe som tar ungarna så man kan göra dessa bokmaraton då o då.
Och låter mig sova till 14 på eftermiddagen när jag kommit hem påtok alldeles för sent :P

Jaja neh nu längtar sängen efter mig och jag efter den :)
Drar väl igång en bra film och sussar sött!

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eh, du och huset verkar ha mer än bara bokmaraton. Om jag hade varit "Gubben" så hade jag undrat...

2010-01-30 @ 09:07:15
Postat av: Sandra's Blogg

Eh, jasså? hmm och det vet du då eller ? haha patetiskt... Vad tur då att min gubbe inte har lika dåligt självförtroende som dig då och sen vad du undrar eller tror skiter jag fullständigt i faktiskt när du inte ens vågar signera med ditt eget namn!

2010-01-30 @ 13:12:04
Postat av: Caroline

Till denna anonyme saken; Du skall ju bara veta en sak! Henrik & Sandra är som syskon till varandra.Dom prata om allt och inget.Jag om någon borde veta! Så sluta snoka i sandras liv och Henriks för den delen.Sorry sandra men jag var bara tvungen :) Hoppas läsandet går bra för er..Fattar inte att ni orkar hehe.. ;D

2010-01-30 @ 15:22:48
URL: http://emiliaotiara.soclog.se
Postat av: Anonym

Alltid lika spännande att läsa...

2010-01-31 @ 08:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0