31 Januari 2010

Hej hej..
Nu är man hemma efter kvällen hos Huset.
Äntligen är han klar med 4:an (Breaking dawn).
Skönt att man nu kan snacka om allt som gäller böckerna utan att försäga sig :P
Kom hem i duglig tid oxå för den delen.
Men vi börja tidigare nu än tidigare.
Skönt och komma hem till ett bombnedslag till lägenhet oxå ;)
Dock inte..
Men eh jaja skit samma får städa upp ordentligt imon... pallar inte nu!
Neh nu blir det att krypa ner i sängen och mysa med gubben min.
Alltid lika underbart!
Neh skulle bara meddela att min dator har pajjat nu oxå :(
Lesset pisst man blir...
Ja så jag får låna gubbens tills vi antingen hittar felet eller köper en ny.. vilket kommer få vänta :(
Jaja felet lär inte hittas eftersom gubben har testat allt han kan komma på men inget än så länge.
Jaja i värsta fall får jag väl helt enkelt ta en sämre så länge.

Neh nu ska jag inte ta för lång tid på mig :)
Gubben väntar så.. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0