dålig stil....

av mig ofc!
Har inte bloggat på sjuukt länge..
Har totalt glömt av bloggen faktiskt.
Jag har haft annat att tänka på :)
Som Twilight !
Började läsa första boken igår och blev klar i morse klockan 6 ungefär..
neeh jag har inte läst hela natten :P
jag somna vid 01 tiden i gubben underbara famn och sen vakna jag av gubben när han stack till jobbet
vid 5 tiden i morse.. men då va han inte lika underbar längre :P

Så idag så fort gubben kommer innanför dörren slänger vi ungar och hushåll på han och jag gräver ner
mig i sängen med new moon boken !!!

Känns som när böckerna är slut så kommer jag klättra på väggarna efter mer ;)
Sjukt grym serie verkligen.
Den tar mig med storm!
Jag försvinner i dvala.
Jag har hittat min drog hahaha..

neh nu överdriver jag men jag kommer nog garanterat att få panik när allt är slut.

I helgen börjar omändringen av lägenheten!
LÄNGTAR!!!
Ska bli kul och fixa och dona ordentligt.
Och få se hur det blir :)
Kommer självklart att ta kort och slänga upp på bloggen när allt är klart.

Nu ska jag fixa med annat..

Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0