segast i stan?

Ja det är nog jag :)
Uppdaterar sällan och spenderar mycket av min tid framför HoN :(
Inget bra att spela sent in på nätterna..
Vi somnar aldrig före 03 :S
Sen upp tidigt!
Det börjar tära på kroppen.
Tror det får bli ett avslut på det här spelandet snart.
Men det går i perioder.
Men nu tycker jag att vi får döda den här perioden.

Senaste dagarna har det inte hänt mycket.
Vi har mest varit inne och donat.
Idag kommer mamma hit så idag blir det städande och fixande.
Hon kommer med tåget klockan 20 ikväll.
Huset kör mig ner till knutan och hämtar mamma.
Snäll Huset!!

I morgon fyller Robin 1 år!
Shit va tiden har gått fort.
Kan inte förstå att han redan är 1 år.
Är det verkligen 1 år sen som han kom ut ur min mage?
Känns som kanske ½år sen..

Man får ta vara på tiden som går så väldigt snabbt.

Evelina är inne i Cars nojja :)
Hon vill se filmen Cars hela tiden.
Börjar bli lite uttråkande att titta på denna blixten :P
Men det är gulligt!

Nu ska jag vika tvätten och plocka med disk!

Cya!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Var glad att du får träffa hjärtat ofta..Hade jag med velat.. :(

2010-01-06 @ 14:39:32
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-07 @ 01:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0