Dagen händelser

Ja då kommer dagens bilder.





lite färg också då kanske :P




Eviga försöket att få en bra bild på Evelina när hon gunga men hon ville inte samarbeta så jag gav upp :)



Robin bara sprang runt och hitta på hyss ;)

Det va bilderna jag bjuder på idag!

Ungarna har nyss käkat middag och jag har lagt kyckling i marinad.
Jag vill grilla men ingen elgrill ännu.
Nina hade en elgrill som dom använt få tal grr som vi kunde få köpa för en liten slant men dom hittar inte benen till den :/ Tycker dom kan hitta dom nu för jag vill grilla!!!!

Men får la göra skiten i ugnen och se glad ut :P


Kommentarer
Postat av: Jessica

tur att det är inte bara jag som har den oturen med rean. Ensam man hade känt sig då haha. Kanske din kära buske ska få en egen kruka? Tror nog dom behöver sitt space. Hoppas din bränna blir till det jämna och ger dig "credit" för aktiv bloggandet. Hoppas ni och barnen har en skön sommar. Lycka till med solandet och lilla "trädgården" :)

2010-07-01 @ 20:20:34
URL: http://jessica.gekkie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0