Fotboll på högväxel

Tjenis!!

Ljudtävlingen med Huset va riktigt trevligt.
Mycket trevligt folk som delar intresse (inte jag inräknat)
Men det är kul att vara med ändå.
Vi stack därifrån vid halv åtta tiden tror jag.
Så va det förbi donkan för lite käk för skynda hem och se fotbollen.
Och det va en grymt spännande match för mig.
Jag höll ju självklart på det otippade laget som vanligt.
Spanien då med andra ord för er som kanske inte vet.
Tyskland hade inte så mycket boll men när dom väl hade så va det farligt.
Men Spanien fick in 1 mål efter många missar och höll sedan det till avblåst.
Riktigt bra match och spanien förtjäna det till 100%.

På Lördag spelas bronsmatchen mellan Uruguay och Tyskland.
På Söndag är det final Holland - Spanien.
Båda dagarna är jag bänkad!!! :P
Förstår inte riktigt mitt sportintresse men i like it!!!

Och jag har även kommit på att ljudtävlingar är inte snälla mot mig :P
Jag fryser inte men ändå blir jag blå om läpparna som om jag dör av köld..
hel mysko men får kanske ha mer tjocka kläder på mig nästa gång.

Nu blir det snart NCIS och sängen men innan dess lite små pill på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0