Go nattens

Nu har jag borstat min tänder och ska strax slå på NCIS och sussa.
Men innan dess tänkte jag blogg (igen) :)
Fick fixat en elgrill idag så det va grillning innan.
Kyckling i foliepaket med bea och gott va det!

I morgon blir det grill till middag :)
Och antagligen får det bli en ny kruka till min vinbärsbuske.
(Jessica's idé)
Men det behöver antagligen mer space.
Ska se om jag kan få gubben och gå med på detta :P
Han klagar alltid bara på mina blommor.
Pojkar, pojkar ;)


Skickade i väg bilder på framkallning igår.
Hoppas dom kommer fort så man kan köpa fin fina ramar (ikea) och hänga upp.

Neh det börjar dra i ögonlocken och allsång på skansen(repris) börjar bli tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0