It's all coming back to me now

Halloj!

Nu sitter man här med dagens hemma arbeten klara :)
Jag och barnen ska ut och gå en sväng strax för vädret är bara för härligt.
Vaknat på rätt sida, humöret strålar.
Frågan är väl kanske bara hur länge det håller i sig :P

Känner även att jag fått tillbaka lusten att blogga utan att känna krav.
Vet inte riktigt vart den kom ifrån eller hur länge det sitter i.
Men jag tänker iaf utnyttja detta.
Skulle börja dagens bloggande med bilder men kameran fick för lågt batteri och dog framför mig :(
Så ni får vara tålmodiga och vänta tills efter promenaden med barnen.
Hoppas bara den hinner ladda så den håller ute sen :/

Neh nu ska jag slänga i mig en macka och sen fixa till ungarna för utfärd :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0